1790 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Burgerbrieven DGPOL
Reactie op verzoeken en andere brieven van burgers.
Burgerbrieven en mediaverzoeken Algemene Zaken (AZ)
a. de behandeling, de afdoening en archivering van burgerbrieven en mediaverzoeken; b. de communicatie met de betrokkenen, waaronder het onderhouden van contacten met betrokkenen en de mogelijke dienstverlening voor betrokkenen; c. het bijhouden van een overzicht van de verzonden informatie of dienstverlening en de daarover gemaakte afspraken; d. het behandelen van geschillen en het in voorkomende gevallen daartoe in handen stellen van derden van correspondentie en/of documenten.
Burgerondersteuning KCC
Het bieden van ondersteuning aan burgers. Het betreft hier het verwerken van persoonsgegevens van burgers die vragen hebben over het gebruik van de Logius voorzieningen.
Burgerparticipatie 2012
Het SCP verricht beleidsrelevant en strategisch onderzoek. Hiervoor worden gegevens verzameld via surveys en interviews, of worden extern gegevens gebruikt. Zie Regeling van de minister-president, Minister van Algemene Zaken, houdende de vaststelling van de Aanwijzingen voor de Planbureaus. Staatscourant 3200, 21 februari 2012 https://www.scp.nl/intranet/dsresource?objectid=ad4f59c4-4adf-4349-af76- 963ebe322d15&type=org
Burgerparticipatie kwalitatief
Het SCP verricht beleidsrelevant en strategisch onderzoek. Hiervoor worden gegevens verzameld via surveys en interviews, of worden extern gegevens gebruikt. Zie Regeling van de minister-president, Minister van Algemene Zaken, houdende de vaststelling van de Aanwijzingen voor de Planbureaus. Staatscourant 3200, 21 februari 2012 https://www.scp.nl/intranet/dsresource?objectid=ad4f59c4-4adf-4349-af76- 963ebe322d15&type=org
BZ 24/7 Contactcenter
Het betreft consulaire dienstverlening aan Nederlanders in het buitenland, waarbij het kan gaan om consulair-maatschappelijke dienstverlening (Nederlanders) en dienstverlening aan Nederlanders en buitenlanders met vragen over paspoorten, visa, legalisaties, overige documenten, etc. Met een wereldwijd en 24/7 te bereiken contactcenter met een herkenbaar telefoonnummer wordt het contact met BZ laagdrempeliger en goed meetbaar voor de klant.
Calamiteitenlijst BSB
In geval van nood dient er contact opgenomen te worden met de contactpersoon (opgegeven door de collega in kwestie) om hem/haar op de hoogte te stellen van de calamiteit.
Calamiteitenlijst PDV
In geval van nood dient er contact opgenomen te worden met de contactpersoon (opgegeven door de collega in kwestie) om hem/haar op de hoogte te stellen van de calamiteit.
Calamiteitenlijst SI
In geval van nood dient er contact opgenomen te worden met de contactpersoon (opgegeven door de collega in kwestie) om hem/haar op de hoogte te stellen van de calamiteit.
Calamiteitenlijst SV
In geval van nood dient er contact opgenomen te worden met de contactpersoon (opgegeven door de collega in kwestie) om hem/haar op de hoogte te stellen van de calamiteit.