1840 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Verwerken van notulen, verslagen en agenda's
Vindbaar maken en beschikbaar houden van bepaalde onderwerpen, mededelingen, notities, etcetera die in de vergadering van de Afdeling advisering en het kennisoverleg (overleg juristen en directeur Advisering) aan de orde komen.
Lijsten met samenstellingen van secties, staatsraden en bijzondere commissies
Het faciliteren van het werkproces en het informeren van de medewerkers en staatsraden
Raadsaam (zaaksysteem) Advisering
Het ondersteunen van communicatie tussen de ambtenaren van de directie Advisering en ambtenaren van departementen.
Organiseren van evenementen (Advisering)
Het organiseren van expert-bijeenkomsten, zoals kennisbijeenkomsten en/of artikel 24-overleggen (artikel 24 van de Wet op de Raad van State bepaalt dat overleg kan plaatsvinden tussen de betrokken minister en de Afdeling advisering over de inhoud van een wetsvoorstel waarover advies is gevraagd)
Postverwerking inkomende en uitgaande post
Het verwerken van inkomende post door de stukken van een datumstempel te voorzien en, indien afgegeven aan de balie, ook van een stempel 'afgegeven', waarna de inkomende post intern wordt verzonden naar de juiste geadresseerde (zie M3965)
Registreren van inkomende fax- en digitale berichten
Het registreren van inkomende fax- en digitale berichten, incl. of de stukken compleet en goed zijn ontvangen, zodat desgevraagd daarin inzicht kan worden gegeven, zowel aan interne medewerkers als aan de afzender.
Reproductie- en scanproces
Het op verzoek van een medewerker van de Raad van State vermenigvuldigen of inscannen van stukken, zoals processtukken, vergaderstukken, cursusmateriaal, informatiefolders en stukken voor de vice-president of staatsraden.
Afnemen van ambtenarenbelofte- of eed en de geheimhoudingsverklaring
Wettelijke eis
ICT servicemanagement ondersteuning
De gegevensverwerking heeft tot doel het gebruik van persoonsgegevens voor de bedrijfsbeveiliging en het beheer van de ITIL/ISM processen, de kwaliteitscontrole hiervan te kunnen bewaken en de zakelijke goederen te kunnen leveren.
Contract en leveranciersmanagement kerndepartement Ministerie van Algemene Zaken
1.Conform wet en regelgeving vastleggen gegevens en beheer op contractgegevens benodigd voor het voeren van een goed contract- leveranciersmanagement