1840 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Bezoekersagenda (Outlook)
1. Dienstverlening (ontvangen bezoeker, attenderen AZ medewerker op arriveren van bezoek)
Urenregistratie
management- en sturingsinformatie (plannen en verdelen van werkzaamheden en het evalueren/terugkijken op geplande en gerealiseerde taken)
Het adresboek in de telefoniecentrale
Het aanleggen van telefonische adresboeken door het koppelen van nummers en namen en eventueel toewijzen van deze zaken aan toestellen en knoppen op toestellen.
Document management voor AZ
De verwerking van persoonsgegevens heeft tot doel: a. het beheer van de ontvangst en verzending van de inkomende en uitgaande correspondentie; b. de behandeling, de aanmaak, de afdoening en archivering van inkomende en uitgaande correspondentie; c. de aanmaak, behandeling, afdoening en archivering van documenten; d. intern (functioneel en technisch) beheer en verantwoording over de documenten; e. het behandelen van geschillen, het in voorkomende gevallen daartoe verstrekken van documenten.
Autorisatie voor het Document Management Systeem
Het verzorgen van een goede autorisatie- en rechtenmatrix in het Document Management Systeem van het ministerie van Algemene Zaken. Daarmee borgend, dat alleen diegene toegang hebben tot informatie die daartoe door de gegevenseigenaren/hoofden van dienst gerechtigd zijn.
Toepassen Archiefwet en -regelgeving
Uitvoering geven de wettelijke bewaartermijnen op grond van de Archiefwet 1995 en de archiefregeling.
In-, door- en uitstroom via IDentity Management (IDM)
Op geautomatiseerde wijze personen kunnen identificeren, authenticeren en autoriseren, bereikbaar te maken of om gepersonaliseerde informatie en -diensten aan te bieden ten behoeve van het ministerie van Algemene Zaken en de onder haar ressorterende diensten
Instroom en identificatie (WID scan)
Het identificeren van (nieuwe) medewerkers van het ministerie van Algemene Zaken voor toegangsverlening gebouwen, informatiesystemen en middelen.
Instroom en registratie Rijks Identificerend Nummer (RIN)
Het Rijks identificerend nummer (RIN) is bedoeld om medewerkers binnen de Rijksoverheid uniek te identificeren en (op termijn) te gebruiken voor rijksbrede administraties als P-Direkt, de Rijksdirectory en de Rijkspas.
Fysieke toegang via EBI
Controle en beveiliging op de toegang tot gebouwen van het ministerie van Algemene Zaken.