1790 verwerkingen

Vul zoekcriteria in

Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.

Selecteer hier de organisatie waarop u wilt filteren.

Selecteer hier het organisatieonderdeel waarop u wilt filteren.

Selecteer hier het onderwerp waarop u wilt filteren.

Selecteer hier het type waarop u wilt filteren.

Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer

Beantwoorden vragen van burgers

Tijdige beantwoording van vragen van burgers.

Verwerkingsnummer: M342
Type: Primair

Exoweb

Burgers en organisaties die formele verzoeken doen aan het ministerie dienen binnen een redelijke termijn een antwoord te krijgen daarom is het van algemeen belang om deze aanvragen voor de behandeling en het volgen ervan te bewaren

Verwerkingsnummer: M5465
Type: Primair

WOB verzoeken en Burgerbrieven

Het betreft de opslag van persoonsgegevens met het oog op de afhandeling van burgerbrieven. Burgers die een vraag willen stellen doen dat via het contactformulier op rijksoverheid.nI.Deze informatie wordt doorgestuurd aan de Ministeries voor afhandeling.ook per post komen burgervragen en wob-verzoeken binnen. Sommige burgers mailen rechtstreeks naar onze postbus. Deze PIA beschouwt het proces afhandelen WOB verzoeken en burgerbrieven waarvan de persoonsgegevens worden opgelsagen in HPRM

Verwerkingsnummer: M5485
Type: Primair

Onswater.nI

De burger betrekken bij het bewustworden van voldoende, schoon & veilig water in Nederland.

Verwerkingsnummer: M6005
Type: Primair

METT Verkeerveiligheidscampagnes

SPECIFIEK: voor deze METT website De (besloten) site is voor maatschappelijke en/of bestuurlijke partners, bedoeld om het hen zo makkelijk mogelijk te maken om met eigen media en activiteiten aan te haken bij de landelijke verkeersveiligheidscampagnes. Men vindt er o.a. informatie over de campagnes en heeft de mogelijkheid om campagnematerialen te downloaden.

Verwerkingsnummer: M6123
Type: Secundair

Perslijsten/contactgegevens journalisten

Het versturen van persberichten

Verwerkingsnummer: M5038
Type: Primair

Stakeholderonderzoek

Het in kaart brengen van de stakeholders van het ministerie van LNV

Verwerkingsnummer: M7611
Type: Primair

Beantwoorden vragen van burgers - LNV

Tijdige beantwoording van vragen van burgers (e-mail burger en burgerbrief overig) door het kerndepartement en doorgeleiding naar overige onderdelen en andere ministeries. Opgelegd doel van Tweede Kamer (sinds 2012) is minimaal 80% tijdige beantwoording per jaar.

Verwerkingsnummer: M7852
Type: Primair

LNV Community

Via de community krijgen boeren de mogelijkheid om mee te denken met het ministerie. • Zicht krijgen op wat er leeft onder agrarische ondernemers De agrarische ondernemers krijgen de ruimte om hun ideeën en ervaringen te delen, tegelijkertijd krijgt het ministerie de mogelijkheid om hierop in te gaan. Beleid beter laten aansluiten op de dagelijkse praktijk Door beter inzicht in de beleving van boeren kan het ministerie dit meenemen in beleids- en communicatiekeuzes

Verwerkingsnummer: M10057
Type: Primair

Stakeholderonderzoek

Het in kaart brengen van de stakeholders van het ministerie van LNV

Verwerkingsnummer: M10059
Type: Primair