1790 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Burgerbrieven en mediaverzoeken Algemene Zaken (AZ)
a. de behandeling, de afdoening en archivering van burgerbrieven en mediaverzoeken; b. de communicatie met de betrokkenen, waaronder het onderhouden van contacten met betrokkenen en de mogelijke dienstverlening voor betrokkenen; c. het bijhouden van een overzicht van de verzonden informatie of dienstverlening en de daarover gemaakte afspraken; d. het behandelen van geschillen en het in voorkomende gevallen daartoe in handen stellen van derden van correspondentie en/of documenten.
Journalistenaccreditatie
Beheer van journalistenaccreditatie en media-accreditatie in het geval van binnenlandse en buitenlandse (staats)bezoeken leden Koninklijk Huis en minister-president.
Contactpersonen bij calamiteit zendtijd rijksoverheid
Noodprocedure programmazendtijd in werking stellen
Felicitatie- of condoleanceregister website Koninklijk Huis
Bezoekers van de website koninklijkhuis.nl de gelegenheid geven een felicitatie of condoleancebericht achter te laten voor leden van het Koninklijk Huis (bij feestelijke of droevige gebeurtenissen)
Adresgids overheidsinstellingen op Rijksoverheid.nl
Beschikbaar stellen adressen en contactgegevens van overheidsinstellingen aan bezoekers van websites.
Datavisualisatie en InfoGraphics tool
om goed accountbeheer te kunnen voeren
Het adresboek in de telefoniecentrale
Het aanleggen van telefonische adresboeken door het koppelen van nummers en namen en eventueel toewijzen van deze zaken aan toestellen en knoppen op toestellen.
Biografieën van interne en externe auteurs
Transparantie, verantwoording en achtgrondinformatie geven over de interne auteur(s), die een bijdrage hebben geleverd aan een publicatie of totstandkoming van een WRR-onderzoek.
Vastleggen van gesprekken t.b.v. het wetenschappelijke onderzoek
Ten behoeve van het wetenschappelijk onderzoek worden gesprekken met personen uit het omgevingsveld van het onderzoek vastgelegd als bron van informatie voor het onderzoek.
Verzoeken (Wob, AVG en WHO) en klachten (Awb)
a. de behandeling, de afdoening en archivering van verzoeken op grond van wetgeving (zoals Wet openbaarheid van bestuur, Algemene verordening gegevensbescherming en Wet hergebruik overheidsinformatie) of klachten (Awb); b. de communicatie met de betrokkenen; c. het bijhouden van een overzicht van de verzonden informatie of besluiten en de daarover gemaakte afspraken; d. het behandelen van geschillen, bezwaar-en beroepsprocedures, en het daartoe in handen stellen van derden van documenten.