1807 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Beveiliging Defensie IT-Infrastructuur (Defensie Cyber Security Centrum)
Digitale veiligheid en weerbaarheid behouden en bevorderen van het Ministerie van Defensie door interne controle en beveiliging van de Defensie IT-Infrastructuur
Alarmering en alertering
Alarmeren/alerteren bij rampen, calamiteiten en noodsituaties door het versturen van tekstberichten naar 06-nummers van Defensiemedewerkers
Opleidingsadministratie
Voeren opleidingsadministratie voor leerlingen, deelnemers en studenten.
Uitvoeren communicatiebeleid, (sociale) mediamonitoring
Uitvoeren communicatiebeleid Defensie: 1. Het communiceren met en verantwoording afleggen aan de eigen medewerkers en de samenleving; 2. Het bouwen aan vertrouwen van de eigen medewerkers en de Nederlandse burgers; 3. Het uitbouwen, behouden en creëren van in- en extern draagvlak voor (de taken van) de krijgsmacht; (Sociale) mediamonitoring: 3. Evalueren (ex post): hoe worden de Defensie communicatieboodschappen ontvangen en kan Defensie hier lessen uit trekken voor de toekomst?
Doorlopend Dienstverlatersonderzoek Defensie (D3/Exit) Leerlingen
Defensiebreed een betrouwbaar beeld geven van de opleidingsbeleving en vertrekredenen van gestopte leerlingen uit de initiele opleidingen. Het beeld helpt bij toekomstig behoud van leerlingen en is belangrijk onderdeel van goed werkgeverschap.
Overzicht erkende leermeesters en praktijkopleiders S-BB
Inzicht in de bezetting van erkende leermeesters/praktijkopleiders
Collectiebeheer musea en traditiekamers
Correspondentie (zoals dankbrief ) aan personen die schenken aan musea en traditiekamers
Matchen reservisten
Het aanmaken van een profiel om te reageren of benaderd te worden voor aanvragen als reservist
Registratie vervoersdocumenten transport gevaarlijke stoffen
Vervoersdocumenten maken voor het transport van gevaarlijke stoffen
Wet open overheid (Woo) verzoeken
De behandeling, de afdoening en archivering van verzoeken op grond van de Wet open overheid; De communicatie met de betrokkenen; Het bijhouden van een overzicht van de verzonden informatie of besluiten en de daarover gemaakte afspraken; Het doen behandelen van geschillen, behandeling van bezwaar-en beroepsprocedures.