1822 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Kinderen van EU-migranten kwalitatief
Het SCP verricht beleidsrelevant en strategisch onderzoek. Hiervoor worden gegevens verzameld via surveys en interviews, of worden externe gegevens gebruikt. Zie Regeling van de minister-president, Minister van Algemene Zaken, houdende de vaststelling van de Aanwijzingen voor de Planbureaus. Staatscourant 3200, 21 februari 2012 https://www.scp.nl/dsresource?objectid=960e6c0d-1c54-45d0-9efd-075c03f30349&type=org
Kinderopvang: versterking taal- en interactievaardigheden
Steeksproefsgewijs (50%) worden diploma's opgevraagd en in DIANE opgeslagen om de beleidsdoelmatigheid te toetsen.
Klachtbehandeling
Behandelen van klachten zoals bedoeld in hoofdstuk 9 van de Awb.
Klachtbehandeling – EU-Zeehavenverordening
Het behandelen van klachten tegen havenbeheerders en havendienstaanbieders in de Nederlandse zeehavens over de wijze waarop deze partijen aan de verplichtingen van de EU-Zeehavenverordening voldoen.
Klachtbehandeling - Spoorvervoer
Het behandelen van klachten omtrent het marktgedrag van ondernemingen op de spoorvervoersmarkt.
Klachtbehandeling door klachtenfunctionaris
Het behandelen van klachten die op grond van hoofdstuk 9 Algemene wet bestuursrecht worden ingediend.
Klachtbehandeling ihkv de Wet Nationale ombudsman
Conform hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht handelt elke directie een interne klacht tegen het bestuursorgaan af. Indien de klager niet tevreden is over de interne klachtafhandeling kan men een klacht indienen bij de Nationale ombudsman: de externe klachtafhandeling. WJZ is hiervoor verantwoordelijk.
Klachtbehandelingsregistratie
Behandelen van klachten conform de Voorschriften kwaliteitssystemen van de NBA.
Klachten en vragen van burgers via het Landelijk Meldpunt Zorg (LMZ)
Het adviseren en begeleiden van burgers met (klachtgerelateerde) vragen en klachten over de zorg en het ter triage voorleggen van ernstige klachten aan de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd ten behoeve van het incidententoezicht; Het monitoren van tijdige klachtafhandeling door zorgaanbieders / jeugdhulpaanbieders en het monitoren van de voortgang van onderzoek door de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd naar aanleiding van burgerklachten; Signalering ten behoeve van risicotoezicht.
Klachten, Wensen, Informatieverzoeken & Storingen (KWIS meldingen) - FHIF
Behandeling van klachten, wensen, informatieverzoeken en storingen van bewoners van het pand Korte Voorhout 7 van het ministerie van Financien.