1820 verwerkingen

Vul zoekcriteria in

Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.

Selecteer hier de organisatie waarop u wilt filteren.

Selecteer hier het organisatieonderdeel waarop u wilt filteren.

Selecteer hier het onderwerp waarop u wilt filteren.

Selecteer hier het type waarop u wilt filteren.

Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer

Klachtbehandeling door klachtenfunctionaris

Het behandelen van klachten die op grond van hoofdstuk 9 Algemene wet bestuursrecht worden ingediend.

Organisatie: Autoriteit Consument en Markt / Directie Juridische Zaken
Verwerkingsnummer: M7272
Type: Primair

Klachtbehandeling ihkv de Wet Nationale ombudsman

Conform hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht handelt elke directie een interne klacht tegen het bestuursorgaan af. Indien de klager niet tevreden is over de interne klachtafhandeling kan men een klacht indienen bij de Nationale ombudsman: de externe klachtafhandeling. WJZ is hiervoor verantwoordelijk.

Organisatie: Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport / Kern - Directie Wetgeving en Juridische Zaken
Verwerkingsnummer: M4711
Type: Primair

Klachtbehandelingsregistratie

Behandelen van klachten conform de Voorschriften kwaliteitssystemen van de NBA.

Organisatie: Ministerie van Financiën / SG/ Auditdienst Rijk
Verwerkingsnummer: M7457
Type: Secundair

Klachten en vragen van burgers via het Landelijk Meldpunt Zorg (LMZ)

Het adviseren en begeleiden van burgers met (klachtgerelateerde) vragen en klachten over de zorg en het ter triage voorleggen van ernstige klachten aan de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd ten behoeve van het incidententoezicht; Het monitoren van tijdige klachtafhandeling door zorgaanbieders / jeugdhulpaanbieders en het monitoren van de voortgang van onderzoek door de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd naar aanleiding van burgerklachten; Signalering ten behoeve van risicotoezicht.

Organisatie: Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport / Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd
Verwerkingsnummer: M3172
Type: Primair

Klachten, Wensen, Informatieverzoeken & Storingen (KWIS meldingen) - FHIF

Behandeling van klachten, wensen, informatieverzoeken en storingen van bewoners van het pand Korte Voorhout 7 van het ministerie van Financien.

Organisatie: Ministerie van Financiën / SG/ Directie Bedrijfsvoering KD
Verwerkingsnummer: M2740
Type: Secundair

Klanten Agentschap financiering staatsschuld (Wall Street Suite) [GT/AGT]

Invulling geven aan de overeenkomst tussen het Agentschap en zijn klanten door het uitgeven van staatsleningen via Primary Dealers (banken die aangesteld zijn voor de afname, promotie en distributie van Nederlandse staatsleningen).

Organisatie: Ministerie van Financiën / GT/ Agentschap
Verwerkingsnummer: M103
Type: Primair

Klanttevredenheidsonderzoek ESS

Enquête uitzetten bij respondenten / Zicht te krijgen in hoeverre de dienstverlening van de ESS aansluit bij de behoefte van de klant.

Organisatie: Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid / Samenleving en Integratie
Verwerkingsnummer: M5835
Type: Primair

Koninklijke onderscheidingen ministerie van SZW

Het opmaken van een Koninklijk Besluit en het definitief maken van het besluit van de Kanselarij der Nederlandse Orden.

Organisatie: Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid / BestuursOndersteuning
Verwerkingsnummer: M7963
Type: Primair

Koninklijke Onderscheidingen SZW

Het beslissen over een voordracht tot het verlenen van Koninklijke onderscheidingen.

Organisatie: Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid / BestuursOndersteuning
Verwerkingsnummer: M1427
Type: Primair

KOOP: Berichten over uw buurt - kanaal MijnOverheid

Gemeenschappelijke Zoekdienst, plus Attenderingsdiensten van a) Lokale Bekendmakingen – Bij u in de buurt' en b) Officiële Elektronische Bekendmakingen

Organisatie: Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties / SG/Logius
Verwerkingsnummer: M3767
Type: Primair