1790 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Helpdesk Bouwregelgeving
Het geven van duidelijk en betrouwbaar advies op het gebied van: • de interpretatie en toepassing van de Woningwet en het Bouwbesluit; • de regels rondom omgevingsvergunningvrij bouwen en het aanvragen van een omgevingsvergunning voor het bouwen; • de hoofdlijnen van de gemeentelijke bouwregelgeving.
Commissie ATGB
Correspondentie over adviesaanvragen die bij de ATGB worden aangemeld (1), Correspondentie tussen benoemde commissieleden en opdrachtgever (2),
Uitvoeren van de subsidie- en fiscale regelingen: BEW BEW plus EA RVV TVSRV
Uitvoeren van de subsidie- en fiscale regelingen: • Regeling geldelijke steun eigen woningen ( EW); • Wet Bevordering Eigenwoningbezit (BEW-oud en BEW+); . Regeling Vermindering Verhuurderheffing (RW); • Tijdelijke regeling stimulering huisvesting vergunninghouders ( TRSHV)
Programma Aardgasvrije Wijken
Afhandelen (subsidie) aanvragen Registratie en Beantwoording Vragen, Gebruik van website, toegang tot portaal/online community, Communicatie doeleinden/nieuwsbrief verzendingen, Benadering in het kader van Onderzoeks doeleinden
Helpdesk Energielabel
Het voorzien in de behoefte van particulieren om algemene vragen te kunnen stellen over het energielabel, de aanvraagprocedure en bijvoorbeeld het raadplegen van het label op MijnOverheid. De helpdesk heeft geen inzage in het afschrift van het energielabel van particulieren.
Het WoON
Een beeld schetsen van de huisvestingssituatie van huishoudens, woonvoorraadkenmerken, de woonwensen van bewoners, de tevredenheid van huishoudens met hun woning- en woonomgeving, de woonuitgaven in de huur- en koopsector, en de verhuisprocessen op de woningmarkt
Netwerkanalyse Tool
Het in beeld krijgen van de bestaande contacten tussen medewerkers van de directie Woningmarkt van het ministerie en het beleidsveld.
Raamwerkbestand Huurtoeslag
Maken begroting voor de huurtoeslag
Taskforce Versnelling Tijdelijke Huisvesting
Binnen de Taskforce worden gegevens verzameld in het kader van het versnellen van de realisatie van projecten die bedoeld zijn om huisvesting te bieden aan verschillende doelgroepen
Personeelsenquête Rijk (PER)
Door het benutten van kwantitatieve en kwalitatieve informatie van medewerkers en leidinggevenden kan er beter evidence based personeelsbeleid worden gemaakt. Voor de uitvoering van het onderzoek is het noodzakelijk om met medewerkers te corresponderen. Daarom is gekozen voor het gebruik van de bij P-Direkt bekende werk e-mailadressen voor het houden van van enquêtes.